Nazwa usługi: Wydanie kopii dokumentacji osobowo-płacowej dla celów emerytalno-rentowych byłym pracownikom zlikwidowanych przedsiębiorstw i byłym pracownikom UMG
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Archiwum Urzędu
 ul. Armii Krajowej 44/
81-366 Gdynia
tel. 58 620 67 67, 58 620 38 24
fax. 58 66 88 629
piwnica, pokój nr 58.

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek określający rodzaj potrzebnego dokumentu, wypełniony na miejscu w archiwum lub pismo złożone w Kancelarii Ogólnej Urzędu, przesłane pocztą elektroniczną lub faksem. Wniosek winien zawierać: dane osobowe, nazwę zakładu pracy i okres zatrudnienia.
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie kopii dokumentacji osobowo-płacowej dla celów emerytalno-rentowych byłym pracownikom zlikwidowanych przeds. i byłym pracownikom UMG
   
Opłaty:

Zaświadczenia i odpisy nie podlegają opłacie skarbowej.


   
Czas załatwienia sprawy: Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie siedmiu dni.
   
Tryb odwoławczy: Od wydawania zaświadczeń i odpisów nie przysługuje tryb odwoławczy.
   
Podstawa prawna: Ustawa
ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 1998r., Nr 21, poz. 94)
- Art. 97
Rozporządzenie
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r. w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania (Dz. U. z 1996 r., Nr 60, poz. 282 )
- par. 4
Ustawa
ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z FUS (Dz. U. z 2009r., Nr 153, poz. 1227)
- Art. 125
- Art. 125a
   
Inne informacje: Do wysłania wniosku drogą elektroniczną niezbędne będzie podpisanie go bezpiecznym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP
   
Formularz elektroniczny: Musisz się zalogować aby wypełnić formularz elektroniczny
   
Formularze tradycyjne: 45367_fileot.doc
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane:
Liczba odwiedzin: 3736